afspraken

Beoordelingslijst:


op de academie:
1.   10.00 - 10.20: Ton
2.   10.20 - 10.40: Janna
3.   10.40 - 11.00: Ron
4.   11.00 - 11.20:Liaf
5.   11.40 - 12.00: Timo

bij HUP?:
6.   12.00 - 12.20:
7.   12.20 - 12.40: Tom
8.   12.40 - 13.00: Sascha

9.   13.20 - 13.40: Monique
10. 13.40 - 14.00: Koen
11. 14.00 - 14.20:Martijn
12. 14.20 - 14.40:
13. 14.40 - 15.00:Emel






zondag 13 maart

mensen! denk even mee.
wat moet er allemaal nog geregeld worden:
- openingstijden en planning-opbouw
(woensdag opbouwen want de hokjes mogen we lenen!:) moeten alleen busjes hebben;) teksten schrijven voor de openingswoord, tentoonstelling en stellingen voor de gastsprekers.
Openingstijden:
donderdag van 12.00 uur tot 18.00
vrijdag van 12.00 uur  tot laatste trein akkoord? (mits HUP met de sluitingstijd akkoord gaat en 17.00 uur etentje met zijn allen)

- uitnodigingen moeten af en weg.
wat moet daar allemaal nog op?
(Ik denk dat de titels, dagen, tijden en locatie voldoende is met subtitel als minor beeldende kunst & politiek expo. Waren we met de laatste vergadering ook redelijk over eens).

- tekst over de gastsprekers.
(aanvullend in de e-mail denk ik)
- tekst over onze minorperiode.
meer nog?
(aanvullend in de e-mail denk ik)

voor de gastsprekers:
- stellingen
- planning
- praktische dingen zoals microfoons etc.





vrijdag 4 maart
  • de tentoonstelling zal donderdag 24 en vrijdag 25 maart plaatsvinden. tenzij eventuele sprekers anders willen.
  • de vrijdag sluiten we af met eten en een feestje.
  • iedereen krijgt 1m2 in de vorm van een stemhokje om zijn werk te presenteren.
  • in de hal bij de wc's worden doorlopend films getoond.
  • in de keuken wordt het proces getoond en worden discussies gevoerd.
  • bij de ingang zal -zoals in elk stemlokaal- een tafel staan met wat zittende mensen erachter die de mensen welkom heten, hun uitnodiging controleert en ze een stembiljet meegeeft.
  • deze worden na het stemmen in een (ranzige) kliko gedeponeerd.
  • ..